میزانن نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایالات متحده آمریکا با وجود داشتن ۷۰۰ پایگاه نظامی در اقصی نقاط جهان در مقابل اقتدار ایران خوار و زبون شده است.

سردار دریادار علی فدوی در یادواره شهدای آذربایجان‌غربی گفت: دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی هر روز به روش‌های نوین انجام می‌شود که خوشبختانه در مقابل توانمندی رزمندگان اسلام نیز ارتقا پیدا یافته و آماده‌تر می‌شوند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دفاع امروز رزمندگان در عراق و سوریه برگرفته از‌‌ همان ایستادگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

فدوی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی جنگ ظاهری را می‌یبینند اما در خصوص مبانی درونی جنگ اطلاعی ندارند که در این زمینه نیز وعده الهی قطعا محقق می‌شود.

وی افزود: وجود بیش از هفتصد پایگاه نظامی آمریکا در سراسر جهان نتوانست قدرت انقلاب اسلامی را به زوال برد چراکه انقلاب اسلامی توانمندی خود را از مبانی اسلامی و الهی گرفته است.

فدوی بیان کرد: برخی نفت را بهترین وسیله برای غلبه بر انقلاب اسلامی می‌دانند اما اطلاع ندارند که روحیه انقلابی رزمندگان اسلام بسیار والا و فرا‌تر از این‌ها بوده و هیچگاه در برابر فشار‌ها سر فرو نمی‌آورند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقتدار نیروی دریایی در ماجرای بازداشت دریاداران امریکایی نشان داد که رزمندگان اسلام همیشه پیروزند.

45219

منبع: میزان