تسنیم نوشت: معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تفاوتی بین لاریجانی و عارف نیست، هر دو امتیازاتی دارند، از آنجاکه هیئت رئیسه مجلس شامل رئیس و دو نائب‌رئیس است باید بین این دو نفر تقسیم کار صورت گیرد.

حجت الاسلام علی عسگری با بیان اینکه مجلس آینده مجلس اعتدال و عقلانیت خواهد بود، درباره ریاست مجلس آینده گفت: بین لاریجانی و عارف به‌‌عنوان چهره‌های معتدل هماهنگی وجود دارد و اگر این دو نفر هماهنگی عقلانی توأم با تدبیر داشته باشند، مجلس آینده هیئت رئیسه خوبی خواهد داشت.

وی افزود: مسلماً تفاوتی بین این دو نفر نیست چراکه امتیازاتی از نظر مدیریت و تجربه لاریجانی و امتیازاتی نیز آقای عارف دارد و از آنجاکه هیئت رئیسه مجلس شامل رئیس و دو نائب‌رئیس است باید بین این دو نفر تقسیم کار صورت گیرد.

حجت‌الاسلام عسگری در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است عارف نائب‌رئیس مجلس شود، گفت: اگر وی قبول کند زمینه برای پذیرفتن این سمت فراهم است.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه بین دولت و مجلس آینده هماهنگی وجود خواهد داشت درباره عملکرد لاریجانی در همراهی با دولت اظهار داشت: عملکرد لاریجانی در موضوع برجام و بسیاری موارد دیگر ثابت کرد همراه دولت است و دولت را کمک می‌کند و همان‌طور که دکتر ظریف مسئله هسته‌ای را در حوزه مذاکرات خارجی پیش برد، لاریجانی نیز در حوزه داخلی انجام وظیفه بسیار خوبی در این زمینه کرد.

27219

منبع: تسنیم
"