شماره تلفن 190 از سوی وزارت بهداشت برای ثبت تخلفات بیمارستان ها و زیرمیزی اعلام شد تا موارد به صورت قانونی پیگیری شود.

برخی از بیماران و همراهان آنها از مشکلاتی که در بیمارستان ها وجود دارد گلایه دارند و بارها هم کامنت هایی را در این باره گذاشته اند. 

از این رو ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد که بعد از این بعد از گذشت یک هفته تا یک‌ماه از ترخیص بیمار، به طور سیستماتیک با بیماران و خانواده‌های آنان تماس گرفته و موارد تخلفات بیمارستان‌ها را پیگیری می‌کنیم.
بیماران و خانواده آنها نیز اگر با موارد درخواست دریافت مبلغ بیش از موارد قید شده در صورتحساب مواجه شدند می‌توانند مورد تخلف را به سامانه تلفنی 190 اطلاع دهند تا برخورد قانونی با این موضوع صورت گیرد.

45232

منبع: خبرآنلاین