مدیر روابط عمومی شرکت آب فاضلاب شهری لرستان درگفتگوی اختصاصی باخبرانلاین لرستان در این خصوص گفت : این موفقیت که برای اولین بار است درحوزه روابط عمومی آبفا صورت میگیرد حاصل توکل برخداوندبزرگ وهمکاری وحمایت های مدیرعامل محترم وهمه همکاران میباشد
ایشان درادامه درخصوص معیارهای ارزیابی های انجام گرفته درسطح شرکت های آب وفاضلاب شهری کشورکه این شرکت موفق به کسب رتبه دوم درسال 94شده را ده معیار دانسته که لازم می دانم این موفقیت را که نشان از همدلی و تعامل خوب همه واحدها و امورات شرکت درعمل واقدام میباشدرابه تک تک همکاران تبریک عرض نموده به امیدموفقیت های بیشتردر آینده
مهدی بابایی معیارهای ارزیابی در ده بند1 اعلام نمود که 1-مدیریت وبرنامه ریزی 2-روابط عمومی الکترونیک3-مطالعات اجتماعی(پژوهش وافکارسنجی)3-برنامه ریزی مشارکتی وتشریفات5-انتشارات6-سامانه مردمی 122و1522 7-آموزش همگانی 8-ارتباطات9-نوآوری وخلاقیت 10-مستندسازیمی باشند. بابایی از جمله روابط عمومی های ادارات استان است که در مدت تصدی این مسئولیت توانسته تعامل خوبی را با اصحاب رسانه استان برقرار نماید و دستاوردهای آبفای لرستان را بموقع اطلاع رسانی نماید
لازم به توضیح لوح سپاس و تقدیر ایشان توسط حمیدرضا خاکباز رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به وی اهدا گردید
خبرگزاری خبرانلاین لرستان این موفقیت را به پرسنل محترم روابط عمومی این شرکت و جناب مهدی بابایی مدیر روابط عمومی آبفالرستان تبریک می گوید