ماهان میر عرب، گیتاریست موسیقى جز به همراه یک نوازنده مصری- اتریشی 31 تیر در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  ماهان ميرعرب به همراه یک پرکاشنیست مصری- اتریشی با نام  امیر وهبا در برج آزادى به اجراى موسيقى مى‌پردازد.

در اين كنسرت دارا دارایی (باس) و گلنار شهیار (گیتار) هم در دو قطعه به عنوان مهمان حضور خواهند داشت، و آثارى از ماهان ميرعرب اجرا مى‌شود که ترکیبی از موسیقی نواحی مختلف دنیا مثل ایران، ترکیه، موسيقى کردی، عربی، آفریقایی و کوبایی و تلفيق آنها با موسيقى جز است.

ماهان ميرعرب دو سال پيش آلبوم موسیقی «9:40» را همزمان در اتریش و ایران با نام «Persian Side of Jazz» كه توفیق بین‌المللی هم پیدا کرد تا آنجا که در رسانه‌های مختلف از جمله سایت معتبر all about jazz مطلبی درباره این آلبوم و مولفش منتشر شد. اين آلبوم قطعه معروفى با نام «حاج قربان» دارد كه در آن موسيقى خراسانى با گيتار الكتريك به شكل موسيقى جز اجرا شده و توانسته مخاطبان زيادى را متوجه خود كند.

در این کنسرت قطعه «حاج قربان» به دليل درخواست‌هاى فراوان و تعدادی از قطعات محلی كشورهاى ترکیه، کردستان و ایران با تنظیم جدید اجرا خواهد شد.

آخرين حضور این نوازنده روی صحنه به دو سال پيش برمی‌گردد که به همراه دارا دارايی و شايان فتحی در آموزشگاه «سرنا» به اجرای موسیقی پرداختند.

 کنسرت گروه موسیقی "ماهان میر عرب"، 31 تیر از ساعت 21 در سالن اصلی برج آزادی برگزار می شود.

58247

منبع: خبرآنلاین