معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد، ریز مجموع هزینه‌های برگزاری بیست‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیست‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات با رشد 30 درصدی در تقاضا و متراژ غرفه‌ها در دو طبقه مصلی و با یک روز افزایش، در هشت روز برگزار شد.

ستاد اجرایی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، مجموع هزینه‌های انجام شده برای برپایی نمایشگاه امسال را که نسبت به دو دوره قبل با یک روز افزایش و آماده سازی 15 هزار متر مربع در دو طبقه مصلی دایر شد، سه میلیارد و 148 میلیون و 800هزار تومان و درآمد حاصل از اجاره غرفه‌های نمایشگاه نیز 752 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنفرانس خبری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از انتشار جدول هزینه‌ها بعد از پایان نمایشگاه و با هدف شفاف سازی و ایجاد مطالبه عمومی برای پیگیری نحوه هزینه کرد بودجه‌های دولتی در امور مختلف، خبر داده بود.

مجموع هزینه‌های بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات (1394)، دو میلیارد و ٧٨٦میلیون تومان و درآمد حاصل از اجاره غرفه‌های نمایشگاه نیز ٦٤٠ میلیون تومان، هزینه بیستمین نمایشگاه مطبوعات (سال ١٣٩٣)، دو میلیارد و ٣٩٤ میلیون و ٦٠٠هزار تومان و درآمد حاصل از اجاره غرفه‌های نمایشگاه نیز ٥٦٦ میلیون تومان اعلام شد؛ همچنین هزینه نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات (سال١٣٩١) پنج میلیارد و ١٠٠ میلیون تومان اعلام شده که ٢٨٥ میلیون نیز به عنوان درآمد اجاره بهای غرفه‌ها ثبت شده است.

برای اطلاع از جزییات این هزینه‌ها اینجا کلیک کنید.

57243

منبع: خبرآنلاین