سید مجتبی موسوی شهمیرزادی مدیر واحد آموزش شهرداری ساری طی مصاحبه ای با اعلام خبر برگزاری چهارمین آزمون دوره آموزشی غیر حضوری شهرداری های مازندران گفت : هیجدهم دی ماه جاری فرصت ثبت نام شهرداری ها برای شرکت در این آزمون به پایان می رسد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مازندران از ساري- موسوي در اين مصاحبه ضمن بيان اين مطلب كه آزمون فوق پانزده روز پس از اتمام مهلت ثبت نام برگزار خواهد شد، گفت : جهت رفاه كاركنان شهرداري هاي استان اين آزمون در سه شهر ساري -آمل و نوشهر انجام مي شود و نتيجه ان نيز يك ماه پس از آزمون از طريق استانداري اعلام خواهد شد .
وي با تأكيد بر اينكه مسئوليت طرح پرسش ها و ناظران و بررسي كنندگان اوراق آزمون بر عهده استانداري است افزود: با توجه به مزايا و محسنات آموزش اعم از حضوري و غير حضوري و نيز اهميت اين گونه آزمون ها براي مديران و كاركنان شهرداري ها هميشه استقبال قابل توجهي از آموزش و آزمون به عمل مي آيد . اما انتظار ما فراتر از اين است بخصوص انتظار داريم مديريت ها به ضرورت و اهميت دوره هاي آموزشي بيش از پيش توجه كنند تا عنصر ((تخصص)) در شهرداري ها افزايش يابد .
مدير واحد آموزش شهرداري ساري در پاسخ به اين پرسش كه تاكنون كدام يك از شهرداري ها براي شركت در اين آزمون افراد بيشتري را معرفي كرده اند گفت : شهرداري ساري و آمل به ترتيب بيشترين شركت كننده در آزمون را معرفي كرده اند .
وي در بخش ديگري از اين مصاحبه به فعاليت هاي واحد آموزش شهرداري ساري اشاره كرد و با اعلام اين مطلب كه واحد آموزش شهرداري مركز مازندران در سال ۹۴ به عنوان واحد آموزش برتر كشور انتخاب شد خاطرنشان كرد : واحد آموزش در شهرداري ساري به دليل حمايت و توجه مديران بالا دستي توانسته است كارنامه درخشاني ارائه دهد و در حوزه آموزش بخصوص ، اقدامات مفيدي انجام داده كه نمي توان براحتي از كنار آنها گذشت . اين نكته نيز حائز اهميت است كه واحد آموزش شهرداري ساري علاوه بر برگزاري مرتب دوره هاي مكاتبه اي و غيرحضوري از آزمون هاي داخلي هم غافل نمانده و بصورت مرتب و برنامه ريزي شده اين آزمون ها را برگزار مي كنند .

46

منبع: khabaronline