مأمور ام آی سیکس انگلیس از 6 ویدئو مستهجن از ترامپ در هتل مجللی در مسکو (Ritz Carlton) نام می‌برد که روسیه از طریق آن می‌خواهد نُطُقِ آمریکا را بِکِشد!

این روزها هرچند قدرت‌طلبی پوتین باسیاست ترامپ برای توسعه روابط با روسیه روی یک ریل افتاده است، اما در کنار دموکراتها بیشتر از همه انگلیسی‌ها از این وضع ناراحتند چراکه احساس می‌کنند نتیجه را در هرحال به پوتین باخته‌اند و به همین خاطر قبل از 20 ژانویه و در دست گرفتن قدرت توسط ترامپ وی را ترور شخصیتی می‌کنند تا وی دستهای مسکو را کمتر بفشارد!

ترامپ در اولین کنفرانس خبری قبل از ورود به کاخ سفید از دستگاه‌های اطلاعاتی انتقاد کرد و کار آنها را در فاش کردن خبر دروغین (به گفته رئیس‌جمهور منتخب) لکه ننگی در سابقه آنها نامید! که منظور مستقیمش به ام آی سیکس و سیا بود و بدین ترتیب دو دشمن خطرناک دیگر برای خود ساخت.

تماس با روسها از طریق وکیل ترامپ داستان دیگری است که دروغین بودن آن زمانی مشخص می‌شود که مایکل کوهن در زمان ادعاشده اصلاً در پراگ نبوده و در لس‌آنجلس بوده است.

رسانه‌های آمریکایی پس‌ازاینکه نتوانستند موج جدید حملات به ترامپ برای دست کشیدن از مواضع نرم خود با پوتین را مدیریت کنند، گزارش کامل مأمور MI6 را منتشر کرده و قضاوت را به مردم آمریکا سپردند.{لینک}

منبع: خبرآنلاین
"