تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۵

نظر کاربران خبرآنلاین در خصوص وعده وزیر کار و امور اجتماعی

وزیر کار و اموراجتماعی چندی پیش در خصوص شرکت های خدمات پیمانکاری نیروی انسانی، گفت:" وزارت کار این شرکت ها را قبول ندارد. این شرکت ها واسطه هستند که باید حذف شوند. وزارت کار هرجا که گزارش شود این شرکت ها در حال فعالیت هستند بطور یقین از فعالیت آنها جلوگیری می کند."

در واکنش به این اظهارنظر کاربران خبرآنلاین در قالب کامنت های خود از این اقدام استقبال کردند. کاربری با نام رضا نوشته است:" وزارت نفت 120 هزار نفر نیروی پیمانکاری داره آقای وزیر کار که همه همراه با هزاران نیروی پیمانکاری دیگر ارگانها چشم به عمل در گفتار شما دوخته اند و بعد از خدا امیدشان به شما و دولت عدالت پرور آقای احمدی نژاد دوخته اند . حق پشت و پناهتان." کاربری هم با نام مستعار ح نوشته است:" در سازمان بازنشستگی کشوری از نیروهای شرکتی استفاده می نمایند. لطفا اقدام شود."

احمد نیز این سوال را مطرح کرده است:"آقای وزیر! رهبر انقلاب، مجلس، دولت و مجمع تشخیص مصلحت می فرمایند، دولت باید کوچک شود و بخش خصوصی تمام امور را بدست گیرد. شما بر چه مبنای این حرف را میزنید؟"

اما افشین نوشته است:" سلام آقای وزیر. یه سری هم به کارکنان شرکتی شبکه بهداشت ملکان بزنید راننده شرکتی روزی 600کیلومتر ماموریت میره ماموریت نمیدهند در حالی که نیروی رسمی 30 کیلومتر رانندگی می کنه 8000تومان حق مانموریت می گیره این انصاف خود شما قضاوت کنید ما دعاگووی شما هستیم از طرف 70نفر کارگرشرکتی بهداشت ملکان"

در همین حال قاسم روکی نیز این کامنت را نوشته است:" آقاوزیر سلام. من در سال 86 بعد از 8 سال سابقه کار در راه آهن خراسان جهت تغییر وضعیت خدمتی از شرکتی به کار معین آزمون دادم قبول شدم ، تهران گزینش رفتم ، معاینات پزشکی رفتم در مشاغل پایه راه آهن (حاکمیتی)کار میکنم اما هنوز شرکتی کار میکنم."

کاربری بدون نام هم نوشته است:" آقای وزیر! یه سری به شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی بزنید ببینید چه خبره؟ یک اداره برق 30 نفر کاگر رسمی داره و 40 نفر نیروی پیمانکاری. حالا جالب اینجاست که نیروی رسمی با مدرک دیپلم به نیروهای شرکت که بعضا مهندس هم هستند می گه نیروهای شرکتی حمال ما هستند."

کارمند شرکتی هم این سوال را پرسیده است:" مسئول اداره برق فارس حدود 1000 نفر کارمند شرکتی دارد، واقعا کاری از دستتون بر می یاد؟"

منبع: خبرآنلاین
"