چندین سال است که نمایشگاه‌های بهاره به عنوان راهکاری برای مدیریت و تنظیم بازار و تعادل قیمت ها برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فلسفه برگزاری نمایشگاه‌های بهاره از آن‌جا نشات گرفت که به‌دنبال افزایش تقاضا برای خرید کالاها در ایام شب عید، قیمت کالاها نیز افزایش می‌یافت. به این ترتیب، این نمایشگاه‌ها برای ایجاد توازن بین عرضه و تقاضا برگزار می‌شد.

با توجه به نزدیکی ایام نوروز 96، به نظر شما برگزاری نمایشگاه‌های بهاره تاکنون در تنظیم بازار و عدم افزایش قیمت ها موثر بوده است؟

شما کاربران خبرآنلاین می‌توانید دیدگاه خود را در این زمینه، در بخش نظرات مطرح کنید.

 

35225

 

 

منبع: خبرآنلاین