رسانههای جهان و بنگاههای نشر نیز روی پرفروش بودن یک اثر در یک بازه زمانی یا طول دوره زمانی انتشار آن مانور بسیار میدهند تا بتوانند توجه مخاطبان بیشتری را به سمت خود جلب کنند صحیفه فاطمیه یکی از آن آثاری است که در ارتباط با حضرت زهرا (س) با رویکرد ادعیه میتواند به عنوان پرفروش معرفی شود.
اثری که از زمان انتشار تاکنون پیوسته تجدید چاپ شده و مخاطبان به آن واکنش مثبت نشان دادهاند. اثری که به همت احمدرضا اخوت و شهربانو کندی گردآوری شده است. ادبیات ویژه، کم حجم بودن در عین جامعیت و گره گشا بودن از ویژگیهای ممتاز ادعیه این وجود نورانی است.
/6262