بررسی ها نشان می دهد که بیش از نیمی از خودروهای وارداتی گارانتی ندارند.

به گزارش خبرآنلاین،اگرچه وزارت صنعت،معدن و تجارت واردکنندگان خودرو را ملزم با رعایت اصولی مثل استاندارد در خودروهای وارداتی و خدمات پس از فروش کرده است،اما بخش قابل توجهی از خریداران خودروهای وارداتی از خدمات پس از فروش این شرکت ها ابراز نارضایتی می کنند.قیمت بالا و تحویل دیرهنگام از جمله مسایل است که برای خریداران خودروهای وارداتی مساله ساز شده است.

اگر مالک خودروی وارداتی هستید،شما چه مشکلاتی دارید؟ آیا از خدمات پس از فروش شرکت های واردکننده راضی هستید؟

شما کاربرمحترم خبرآنلاین می توانید نظرات خود را در بخش «ارسال دیدگاه» به ثبت برسانید.

 

3535

منبع: خبرآنلاین
"