کورش تهامی، بازیگر سینما و تلویزیون سخنانی که به نقل از او در انتقاد از دولت نقل می‌شود را تکذیب و اعلام کرد که هرگز نگفته دولت به هیچ کدام از وعده‌هایش عمل نکرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیگر «رگ خواب»‌ با انتشار متنی در اینستاگرام  در این‌باره نوشت: «دوستان عزيزم، لطفا اين متن رو حتما مطالعه كنين. به نظر من خبرنگارى شغليست بسيار شريف و پر دردسر. در تمام طول عمر كاريم هميشه به خبرنگارها احترام گذاشتم و معمولا اگه كارى از دستم برميومده براشون انجام دادم، اما امروز در فضاى مجازى خبرى از طرف من منتشر شده و مدام در حال انتشاره كه متاسفانه احساس ميكنم دچار همان سياست زدگى‌اى شده كه در مصاحبه‌ای‌كه اين خبر از دلش دراومده، بهش اشاره كردم!

من كلا آدم سياسى و اهل سياست نيستم نه اينكه از اخبار دور باشم و پيگيرى بعضى چيزها رو نكنم نه، اما سعى ميكنم خيلى وارد گفتگوهاى سياسى نشم. به هر حال صحبتهاى من و اون خبرنگار عزيز، فقط در زمينه فرهنگ و هنر بود و هرگز من نگفتم آقاى رئيس جمهور به هيچكدوم از وعده هاشون عمل نكردن كه اين جمله به نظر من كمى جهت دار است و هدفى خاص را در"مقطع خاص كنونى" دنبال ميكند.

من گفتم معمولا فرهنگ و هنر در تمام ادوار محجوب و مهجور مانده و از صدها وعده ايكه براى بهبود حال هنر و هنرمندان داده شده به دليل اينكه انرژى دولت براى حل بحرانها و مشكلات ديگر صرف شده، مثل هميشه از هنر غافل شده‌اند لذا وعده‌هاى محقق شده در زمينه هنر شايد به انگشتان دست هم نرسه.

فكر ميكنم جمله من و اونى كه داره مدام با عكسهاى مختلف از من در اين باره منتشر ميشه و در بالا بهش اشاره كردم به قول قيصر آقاى كيميايى : "يه خورده خيلى" فرق داره.»

57241

منبع: خبرآنلاین