به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،واضح است فورد میخواهد تا افراد کمترین میزان شناخت درباره GT500 را داشته باشند و به همین منظور از پوششهای فراوانی در خودرو استفاده کرده است. این پوششها حتی روی لاستیکها نیز ادامه یافته است.
البته هنوز هم میتوانیم نوشته 305/30/ZR20 روی لاستیکهای جلو را ببینیم و حدس ما این است که GT500 از لاستیکهای جدید میشلین پایلوت اسپورت 4S استفاده خواهد کرد. از آنجایی که مدلهای GT350 و GT350R رینگهای 19 اینچی دارند نتیجهگیری ما این است که این پروتوتایپ رینگهای بزرگتری دارد.
البته فورد تنها به پوشاندن لاستیکها و ترمزها (شاید از نوع سرامیک کربنی باشند) اکتفا نکرده بلکه کل بدنه نیز به خوبی از نظرها پنهان شده و کاپوت پف کرده تنها چیزی است که واقعاً جلبتوجه میکند.
اما سؤالی که در ذهن اکثر افراد وجود دارد این است که قوای محرکهی GT500 کاملاً جدید از چه نوع خواهد بود و چه قدرتی خواهد داشت؟ نسخهی سال گذشته از این خودرو در شیشهی جلوی خود نوشتهی TT-0081 را داشت که این نوشته در برخی از پیکاپ تراکهای توئین توربوی رپتور نیز دیده شده است.
بدین ترتیب شاید شاهد استفاده از پیشرانهی 8 سیلندر 5 یا 5.2 لیتری باشیم اما تا این لحظه نمیتوان هیچچیزی را با اطمینان گفت. چیزی که شنیدیم این است که موستانگ GT500 از نظر قدرت پیشرانه بالاتر از چلنجر هلکت قرار خواهد گرفت و قدرت احتمالی آن به 750 اسب بخار خواهد رسید؛ به عبارت دیگر قدرت این خودرو بیشتر از هلکت یا ZL1 و کمتر از دیمن خواهد بود.
هنوز زمان عرضه این خودرو مشخص نشده است. شاید فورد GT500 به عنوان مدل 2018 یا 2019 وارد بازار شود.
5454