آلبوم «یعنی درد» با صدای رضا صادقی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا صادقی جدیدترین آلبوم خود را از صبح امروز روانه بازار موسیقی کشور کرد و همراه با آن در یادداشتی از رئیس جمهور ایران خواست کرامت هنرمندان و هنر این سرزمین را باز هم به آن‌ها برگرداند.

در بخش‌هایی از این یادداشت آمده است: «جناب روحانى دوست داشتنى، از كارگر زحمتكش تا پزشك و مهندس تا كشاورز و دامدار تا پير و جوان و خصوصا جامعه هنرمند براى حمايت از شما و باور شما حرف‌هاى زيادى را تحمل كردند و اميدهاى زيادى به وعده هاتان بستند. همه ما هم دعا می‌كنيم و هم درخواست كه اين دوره به ما ثابت كنيد اشتباه نكرديم و سلامهـاى شما ، سلامى صادق بوده و هست.

آقاى روحانى مردم من خسته از درد هستند. آنها جانشان را براى سرزمينشان گذاشتند و باور شما. مردم من هم تحريم را نمی‌خواهند هم تحقير را .

شما ثابت كرديد كه خادم اين مردم هستيد پس لطفا كسانى كه فاسد و ظالم هستند به حق مردم از دولت مردميتان دور كنيد .... سفره مردم را دريابيد كه شرم پدران را نبينيم. كرامت هنر و هنرمند را برگردانيد، رمضان امسال از شما ربناى استاد را هديه می‌خو اهیم.»

جدیدترین آلبوم رضا صادقی با دوازده قطعه به نام های: «حال بارون، یعنی درد، همه اون روزا، من و یادت، معصومانه، دل دلا، یه چیزی کمه، آروم برم، همه چی خوبه، اولین بارون، من دوست دارم، دیگه تموم شد» منتشر شده است و علاوه بر رضا صادقی که در این آلبوم برخی ترانه ها را سروده و ملودی ساخته، هنرمندانی چون مهران خالصی، مسعود همایونی، بابک بابایی، مهرداد احمدزاده، نیکان، سعید زمانی، فرشید ادهمی، حدیث دهقان، فواد غفاری،صابر قدیمی و... همکاری هایی را داشته اند.

58241

منبع: خبرآنلاین