به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصوبات جلسات ۵۷۱ تا ۵۷۴ هیئت انتخاب و خرید کتاب اعلام شد. در مجموعِ این چهار جلسه تعداد 1504 عنوان در 214285 نسخه به مبلغ چهل و دو میلیارد و پانصد و پنجاه و یک میلیون ریال جهت خرید به تصویب رسیده است.
عناوین کتابهای مصوب در تارنمای هیئت انتخاب و خرید کتاب بارگذاری شده است.
مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:
الف) ناشران محترم بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالیشان همراه با کتابهای مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب مراجعه کنند و پس از تحویل کتابها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق ٣٢٥)، مدارک زیر را به مسئول ذیربط تحویل دهند:
١- رسید انبار دو برگی (نسخه ذی حسابی و امور مالی)
٢- کپی پروانه نشر معتبر (در زمان دریافت حواله، پروانه نشر حداقل تا دو ماه آینده دارای اعتبار باشد)، کپی کارت ملی و کپی شناسنامه ناشر
٣- فاکتور فروش رسمی سربرگ ناشر
٤- اعلام شماره حساب در یکی از بانک های ملی به نام صاحب پروانه نشر
٥- ارائه تصویر کد اقتصادی (سازمانها، شرکتها و موسسات)
ب) ناشرانی که بخشی از مصوباتشان جزو انتخابهای کانون فرهنگی مساجد است، قبل از مراجعه به انبار عمومی، برای تحویل عناوین مربوطه، به انبار این نهاد مراجعه کنند.
ج) ناشران محترم هنگام دریافت رسید انبار، حتما به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا در صورت مغایرتهای احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.
د) مهلت مراجعه به انبار و تحویل کتاب و مدارک تا سه ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو باتوجه به اقتضائات اداری و مالی معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمیگیرد.
57243