ایسنا به نقل از سرپرست جدید هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این شرکت در چهارچوب برنامه‌هایی نه‌گانه بازسازی خود را در دستور کار قرار خواهد داد، نوشت: به زودی سند راهبردی ایران‌ایر تدوین می‌شود.

فرزانه شرفبافی در مراسم تودیع و معارفه مدیران ایران‌ایر با بیان این مطلب اظهار کرد: مجموعه هما در طول‌های سال‌های طولانی گذشته با وجود تمام مشکلات و دغدغه‌ها به حیات خود ادامه داده و توانسته نام این ایرلاین را زنده نگه دارد اما به منظور بهبود سبک خدمات و جایگاه این شرکت باید برنامه‌ریزی های گسترده‌ای صورت گیرد که بسیاری از آنها آغاز شده است.

وی با اشاره به حق مردم ایران در استفاده از بروز ترین امکانات و استانداردترین پروازها تاکید کرد: ما در ایران ایر به دنبال آن خواهیم بود که با حفظ حقوق شهروندی پروازهایی را متناسب با شأن ملت ایران ارائه کنیم. در کنار آن ایران‌ایر پرواز در مناطق محروم و فرودگاه‌های کوچک را نیز دنبال می‌کند تا تمام مردم کشور از نعمت پروازهای استاندارد بهره‌مند شوند.

سرپرست جدید ایران ایر تاکید کرد: در این راستا برنامه‌های نه گانه ای در نظر گرفته شده که شامل توسعه نیروهای انسانی، گسترش سرمایه‌های ایران ایر، بازسازی و اصلاح ساختاری، نگاه همه‌جانبه به نظام حقوق و دستمزد و اشتراک‌سازی با شرکت‌های بین‌المللی بخشی از آن خواهد بود. ایران‌ایر به دنبال آن است که با به دست آوردن بازارهای جدید و فضاهای بین‌المللی با شرکت‌های هواپیمایی و سازمان‌های یاتا و ایکائو همکاری کند و در این راستا ارتقای فرهنگ حفظ احترام مسافر را در دستور کار داشته باشد. امیدواریم این روند که از قبل آغاز شده تداوم پیدا کند و ایران ایر به جایگاه مدنظر خود برسد.

 

3935

منبع: ایسنا