رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: ارقام اعتباری که دولت برای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در پیش بینی کرده قابل توجه است و این حمایت های اعتباری ارقام بزرگی است که می تواند محرک توسعه و ایجاد اشتغال مناسب در کشور باشد.

به گزارش خبرآنلاین؛ شهرام طهماسبی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی،از ابلاغ بسته حمایتی صادرات غیرنفتی به استان خبر داد و گفت: این بسته تمرکز حمایتی از جوایز صادراتی، شرکت‌های دانش بنیان، توسعه و صادرات خدمات فنی-مهندسی دارد و منابع تامین کننده آن سیستم بانکی، بخش دولتی و اعتبارات صندوق توسعه ملی است.

وی اظهار کرد: دولت مصمم برای کاهش مشکلات نیروی کار کشور است و برای تحقق اهداف تعریف شده برای ایجاد اشتغال در کشور نیازمند اقدامات جمعی و فراگیر در بخش های مختلف اقتصادی کشور هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: کاهش مشکل بیکاری در استان زنجان نیازمند رویکردهای نوین است و باید در این مسیر برنامه های راهبردی، توجه به آمایش سرزمینی و تکیه بر اصول برنامه‌ریزی مورد توجه جدی قرار گرفته و شناسایی روابط درون بخشی و برون بخشی هستیم.

طهماسبی تاکید کرد: گزارش ۶ ماهه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تنظیم شده وفرم‌های مربوطه تدوین شده و آماده ارسال است که متاسفانه ۶ دستگاه اطلاعات خود را به روز رسانی نکرده‌اند که باید در اسرع وقت این اقدام صورت گیرد.

وی به حمایت های دولت از بخش تولید کشور اشاره کرد و گفت: دولت برای حمایت از بنگاه های بنگاه‌های کوچک و متوسط ۲۰ هزار میلیارد تومان منابع پیش بینی کرده که با احتساب ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار بخش نوسازی و تجهیز این میزان به ۳۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد که مجموع اعتبارات حمایتی دولت از بخش تولید به ۵۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

46

برچسب‌ها

"