70 کشتی گیر به همراه 20 مربی پایه از سراسر کشور برای انجام اردو به شهر شوش آمدند.

مظفر شیرزاد، رئیس هیئت کشتی شهرستان شوش در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان ایران از رویدادهای مهم ورزشی کشور است که اینروزها در شوش در حال اجرا و تا روز جمعه هفته جاری ادامه دارد.  

شیرزاد افزود: در این اردو 70 کشتی گیر به همراه 20 مربی پایه و سازنده که یکی از مربیان حداقل در 54 کشور جهان برای مسابقات کشتی حضور داشته و مقام های جهانی دارد.

وی توضیح داد: همچنین یکی دیگر از مربیانی که اینروزا در شوش حضور دارد عبدالکریم کاکاحاجی مربی پایه فرنگی کشور است و قهرمانی های بسیاری در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

رئیس هیئت کشتی شهرستان شوش با بیان اینکه همه هزینه های میزبانی بر عهده هیئت کشتی و اداره ورزش و جوانان شوش و با مساعدت هیئت کشتی استان و فدراسیون است افزود: انتظار داشتیم دستگاه های مختلف در راستای کمک به توسعه ورزش شوش ما را همراهی می کردند.

شیرزاد افزود: فرصت میزبانی برای این اردو یک امتیاز به شمار می رود و هر استانی نمی تواند چنین برنامه ای را به صورت حرفه ای برگزار کند. ما بدلیل سابقه ای که در این رشته داریم و به نوعی مدیریت کشتی کشور دست شوش  است توانستیم میزبانی را بر عهده بگیریم و برای بستر سازی آینده کشتی شوش، ارتقا سطح کشتی، ایجاد علاقمندی بین نسل جدید و ارتقا سطح مربی هایمان باید از این فرصت نهایت بهره را ببریم.

 

46

منبع: khabaronline
"