این روزنامه نوشت:افزایش انعکاس حمایت از تصمیمهای دولت در مسایل مختلف و پوشش وسیع اخبار سخنرانیهای احمدینژاد در جمع مردم که با شعارهای انتخاباتی وعده پرداخت پول نقد هم همراه بوده و همچنین نقد منفی دیگر نامزدها در بخشهای پربیننده این رسانه همچون 30/20، صداوسیما را به تریبون تبلیغاتی یک نامزد تبدیل کرده که با استقلال صداوسیما همخوانی ندارد.
سایت کلمه افزود:مونتاژ صدای کفزدنهای ممتد بر روی سخنرانی رئیسجمهوری در اجلاس سوئیس که صدا با تصویر همخوانی نداشت نیز نوعی شیطنت این رسانه در مقابله با انتقادهای صورت گرفته است.