در شش ماه نخست سال جاری، 13 واحد فناور پس از دفاع از ایده محوری خود توانستند در مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان پذیرش و فعالیت خود را آغاز نمایند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، دکتر محمد صادق ولی پور، مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان، با اعلام این خبر گفت: از این تعداد، 10 واحد فناور در دوره پیش رشد، دو واحد فناور در دوره رشد و یک واحد فناور در کانون شکوفایی و خلاقیت پذیرش شدند.
دکتر ولی پور با بیان اینکه چهار واحد فناور هم توانستند از دوره پیش رشد به دوره رشد ارتقا یابند افزود : واحدهای فناور پذیرفته شده در حوزه های مختلف برق و الکترونیک، مکانیک، شیمی، علوم انسانی، مهندسی مواد و IT فعالیت دارند .
دکتر ولی پور، حمایت از ایده هایی که قابلیت تجاری سازی دارند را در ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری بسیار مهم دانست و اظهار داشت : دانشگاه سمنان با حمایت های مادی و معنوی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش می نماید .
مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد : دانشجویان، فارغ التحصیلان و افراد دارای ایده می توانند جهت پذیرش، حمایت از طرح های خلاقانه و تجاری سازی ایده های نوآورانه خود به مرکز رشد فناوری دانشگاه مراجعه و یا با شماره تلفن 33337172- 023 تماس بگیرند.
یاد آور می شود ، هم اکنون 150 واحد فناور در دو مرحله پیش رشد و رشد در مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان مستقر و مشغول فعالیت هستند .

 

46

منبع: خبرآنلاین