کاربران خبرآنلاین معتقدند در صورتی که کیفیت خودروها افزایش یابد آن وقت گرانی بنزین معنا پیدا می کند.

این نظر بسیاری از کاربران خبرآنلاین است در پاسخ به سئوالی در خصوص میزان افزایش قیمت بنزین.

 به گزارش خبرآنلاین، پرسش رد خصوص قیمت بنزین باز سر درد و دل قدیمی کاربران در خصوص کیفیت خودرو را باز کرد . بسیاری معتقدند کیفیت خودروها در ایران و مصرف بالای خودروهای ایرانی خود مانعی بر سر راه واقعی شدن قیمت بنزین در ایران تلقی می شود.

 در حالی که برخی کاربران با افزایش قیمت بنزین تحت هر شرایطی مخالفند برخی نیز شرایط خود را برای پذیرش این اتفاق تشریح کرده اند.

 یکی از کاربران در این زمینه گفته است: مصرف بالا به خاطر ماشین های پرمصرف و آلودگی هوا هم به خاطر بنزین بی کیفیت.ولی حل این مشکلات خرج داره و دولت هم اهل خرج کردن برای مردم نیست.دولت فقط دنبال سود خودشه ماشین بی کیفیت و گرون و بنزین گرون بی کیفیت سود داره.
"علی.س" در این خصوص گفته است :" سوال شما مثل این میمونه که به یه اعدامی بگن دوست داری به چه وسیله ای اعدام بشی.یا چقدر دوست داری روی طناب دار معلق بمونی؟بیست دقیقه؟سی دقیقه یا چهل دقیقه؟مشخصا اصلا موضوع مشکل داره.سوالای این چنینی قطعا با پاسخ این چنینی هم مواجه میشه که کیفیت بنزین رو خوب کنید و خودرو ها رو نوسازی کنید و راه ها خوب بشن و هزاران مورد دیگه و اگه این اتفاق بیوفته قیمت فلان خوبه.اما در نهایت هیچ کدوم از این اتفاقات نمیوفته.خودرو همون خودروی داغون با تکنولوژی 40 سال پیشه؛ جاده و خیابان همونه؛ ترافیک همونه؛ هیچ تسهیلاتی هم وجود نداره؛ کیفیت هم هر روز بدتر از دیروز.نهایت قیمت اضافه میشه و طبعا همه اجناس بازم گرون میشه و این دور و تسلسل باطل.قیمت بنزین با این شرایط همین الان هم گرونه و باید حداکثر 500 باشه.

 "م.ر" نیز در این خصوص نوشته است: پس از 1 کیفیت بنزین بهتر بشه 2 خودروها کم مصرف بشه 3 درآمد ما در حد اروپا افزایش پیدا کنه در آن صورت بله.

در این میان مخالفان افزایش قیمت بنزین نیز کم نیستند . مجید در این زمینه گفته است: من با افزایش قیمت بنزین مخالفم بایدهزینه های دولت کم بشه قیمت خودرو هم به قیمت جهانی تنزل پیداکنه

برخی نیز گفته اند بنزین را 5 هزار تومان کنید تا خیالتان راحت شود . طنز گزنده کاربران خبرآنلاین به این دست کامنت ها ختم نشد . یکی از کاربران در این خصوص گفته است: چه خوب پیشنهاد قیمت لیتری 100هزار تومن را دارم ، چرا که نه مگه ما چیمون از خارجیها کمتره عزیزم گل بود به سبزه هم آراسته شد ....

کاربر دیگری نیز تاکید کرده است: نمی شه که دایما قیمت بنزین بشه یه دلار فوب،بعد دلار از ۹۰۰ تومان بشه ۴۲۰۰ تومان،بعد دوباره بنزین بشه ۴۲۰۰ تا بشه یک دلار فوب ،بعد دوباره دلار بره بالا.

 

35223

 

 

 

 

منبع: خبرآنلاین
"