شهردار خرم آباد از افتتاح پایانه برون استانی خرم آباد تا پایان سال 96 خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، وحید رشیدی تصریح کرد: بحثی به اسم تعطیلی کار پایانه نداریم.

وی در جریان بازدید از پایانه مذکور گفت:یکی از مشکلات عمده مدیریت شهری ضعف منابع مالی و بدهی های بالاست وگرنه پروژه ها با شتاب بیشتری به سرانجام می رسیدند.

شهردار خرم آباد تصریح کرد : تاکنون قریب به 90 تا 95 درصد کار انجام شده است و در مدت اجرای پروژه پایانه برون استانی ۷ پیمانکار در دوره های متوالی در آن فعالیت داشته اند

دکتر رشیدی درصد اعلام شده را مربوط به ساختمان مرکزی پایانه دانست و تاکید کرد : سایر تاسیسات تکمیلی پروژه از جمله رستوران ، استراحتگاه رانندگان ، تعمیرگاه ، پمپ گازوئیل ، کارواش و...شامل درصد اعلام شده نمی باشند و کار بیشتری را می طلبند.

وی با تاکید بر امنیت بالای پایانه با توجه به حضور نیروی انتظامی و قرار داشتن آن در داخل شهر ، خاطرنشان کرد: ترمینال کنونی علاوه بر امن بودن ، مسیر دسترسی مناسبی دارد با این توضیح که ۸۰ % تردد اتوبوسها در شب انجام می گردد که در آن ساعات مسیرهای منتهی به ترمینال ازدحام چندانی ندارند.

لازم به ذکر است: پایانه برون استانی خرم آباد که عملیات ساخت آن از سال ۹۲ شروع شده است شامل ساختمان مرکزی با زیربنای ۳۴۶۰ متر مربع ،محوطه ای با مساحت ۴ هکتار ، ۱۰ غرفه تعاونی ، ۱۰ غرفه فروشگاه و کافی شاپ ، رستوران ، اتاق مادر و کودک ، اتاق انتظامات و غیره می باشد .

گفتنی ست: اعتبار پروژه مذکور ۱۰ میلیارد ریال بوده که بخشی از آن از محل تسهیلات اعطایی بانکها تامین شده است.

 

۴۶
منبع: خبرآنلاین