مدیر بیمارستان ولی عصر(عج) بروجن از دستگیری یک پزشک قلابی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از وب دا، علیرضا قربانی افزود: این فرد با ارائه مدارک جعلی از جمله پروانه دائم پزشکی ، پروانه مطب، کپي مدارک شناسايي و قراردادهايي که با ساير مراكز درماني خارج از استان داشتند كه همه با هم مطابقت داشت از ابتداي مهرماه بصورت قراردادي و براي چند روز در ماه در بيمارستان ولي عصر(عج) بروجن در بخش اورژانس مشغول به فعاليت شده بود.

وی تصریح کرد: نامبرده کلیه مدارک مرتبط با هویت (م. ک) را به نحوی ارائه نموده است که نسخ ارسالي از بيمارستان براي سازمان هاي بيمه گر هيچ مورد از مغايرت هويت فرد اظهار شده اعلام نشد و هيچ كدام از بيمه ها نيز در طول مدت اشتغال متوجه اشكالات موجود نشده و نامبرده همزمان در بيمارستان هاي دولتي استان همجوار خوزستان مشغول طبابت بوده است.

به گفته وی، از زمان شروع به کار ،‌نسخ این فرد در تمام داروخانه های سطح شهر پرداخت گردیده که با توجه به اینکه در سطح داروخانه ها سامانه اي براي شناسايي هويت پزشکان نسخه نويس وجود دارد، هيچ موردي از مغايرت به بيمارستان گزارش نشد.

قربانی خاطر نشان کرد: با توجه به استقرار واحد تریاژ و حضور ۲۴ ساعته متخصص طب اورژانس و این مورد که پزشک اورژانس فقط سطح ۴ و ۵ رده بندی تریاژ را ويزيت مي نمايند و اين فرد صرفاً ويزيت بيماران سرپايي را در مدت کوتاه حضور انجام داده اند، خوشبختانه جان هيچ شهروندي به خطر نيفتاده است.

46

منبع: khabaronline