لیورپول موفق شد در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس اولین شکست منچستر سیتی را در رقابت‌های این فصل جزیره رقم بزند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس، لیورپول از ساعت 19:30 در ورزشگاه آنفیلد میزبان منچستر سیتی بود و این دیدار را با نتیجه 4 بر 3 به سود خود پایان داد.

در این بازی شاگردان کلوپ نمایش دلپذیری را از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدند 4 بار دروازه سیتزن‌ها را باز کنند تا ضمن جبران شکست دور رفت بردی ارزشمند و هیجان انگیز را مقابل صدرنشین جزیره بدست آورند و اولین باخت فصل گواردیولا را به او و شاگردانش تحمیل کردند.
بازی در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید. چمبرلین در دقیقه 9 لیورپول را پیش انداخت اما در ادامه سانه روی جاگیری مضحک کاریوس دروازه ‌بان لیورپول بازی را در دقیقه 40 به تساوی کشاند.
در نیمه دوم شاگردان کلوپ موفق شدند 3 بارتوسط فیرمینیو 59، مانه 61 و صلاح 68 دروازه سیتی را باز کردند اما در ادامه برناردو سیلوا 84 و گوندوگان 90 دو گل را جبران کردند تا بازی در دقایق پایانی با حساسیت بالایی دنبال شود اما در نهایت قرمزهای آنفیلد پیروز این دیدار شدند.


256 43

 

منبع: khabaronline
"