فرماندار شهرکرد، از تعیین ضرب العجل برای اتمام عملیات سنگبری درمیر آبادشهرکرد خبر داد

حمید ملک پور درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین  افزود : در خصوص فعالیت سنگ‌شکن در منطقه میرآباد که صدای آن برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده است، اظهار کرد: زمینی در این منطقه در سال‌های گذشته به شرکت تعاونی واگذار شده و این شرکت نیز این زمین را بین اعضای خود تقسیم کرده است.

وی افزود: تعدادی از اعضا کار سنگ‌بری را انجام داده‌اند، اما هنوز چند عضو باقی‌مانده که درخواست تکمیل فرآیند سنگ‌بری را داشتند.

فرماندار شهرستان شهرکرد عنوان داشت: به‌منظور تکمیل فرآیند سنگ‌بری در زمین مذکور، ساعت مشخصی از روز بین ساعت 8:30 صبح تا ساعت 13 ظهر اجازه فعالیت به این سنگ‌شکن داده شده تا هم مشکل این شهروندان حل شود و هم کمترین مزاحمت را برای مردم ایجاد کند.

ملک‌پور با اشاره به اینکه شیب این زمین زیاد بوده و سنگ‌های موجود در منطقه حتماً باید بریده شود تا مالکان بتوانند عملیات ساختما‌ن‌سازی را آغاز کنند، اضافه کرد: پیشنهاد شد از روش‌های دیگری غیر از پیکور استفاده شود ولی جنس سنگ به‌گونه‌ای است که امکان این اقدام وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای این شرکت تعاونی دو هفته از شنبه تا چهارشنبه وقت دارند تا سریعاً فرآیند سنگ‌بری با پیکور را به اتمام برسانند، بعدازظهرها و تعطیلات آخر هفته اجازه کار ندارند و این مهلت به‌هیچ‌عنوان تمدید نخواهد شد.

 

46

 

منبع: khabaronline
"