جلسه کمیته فرهنگی هنری دهه فجر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با حضور اعضاء برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این جلسه با حضور اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر متشکل از ادارات آموزش و پرورش، بهزیستی، میراث فرهنگی و گردشگری، امور اوقاف و امورخیریه، امور کتابخانه های شهرستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.

نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی لاهیجان دراین جلسه عنوان کرد: در راستای تشکیل کمیته ٢٠ گانه ستاد دهه فجر در کمیته فرهنگی و هنری، تلاشمان برگزاری برنامه های ویژه ای مناسب با ایام ال... دهه فجر می باشد، البته با در نظر داشتن آنکه از ١١ بهمن ایام حزن و اندوه فاطمیه شروع می شود.

وی افزود: این اداره برای گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی را با مشارکت و همکاری انجمن‌های وابسته اجرا خواهد کرد.

نادری ادامه داد: از جمله این برنامه ها برپایی نمایشگاه، گفتگو پیرامون کتاب، پخش فیلم انقلاب، اجرای نمایش کودکان، نمایشگاه محیطی عکس انقلاب و برنامه های قرآنی می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی لاهیجان خاطرنشان کرد: برنامه هایی از جمله نمایشگاه نقاشی با همکاری آموزش و پرورش، نمایشگاه صنایع دستی با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی، ایستگاه کتاب با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کتابخانه های شهرستان لاهیجان را نیز به صورت مشارکتی برگزار می کنیم.

نادری تصریح کرد: جلب مشارکت و استفاده بهینه از توانمندی های حوزه های تخصص دستگاه‌ها و بررسی پیشنهادهای سازمان‌های عضو می تواند در هر چه بهتر و پربارتر شدن برنامه های دهه فجر کمک کد.

وی افزود: در این راستا بهتر است اعضای کمیته برنامه های مشترکی را با هماهنگی و همکاری همدیگر تدارک ببینند، این اداره امادگی همکاری در زمینه پخش فیلم انقلاب در روستاها و یا نمایشگاه محیطی عکس انقلاب در مکان‌های مختلف را دارد.

در ادامه جلسه هر کدام از اعضای کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر برنامه های خود را اعلام کردند.

 

48

"