به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس طولابی گفت : مرکز 2010 مخابرات منطقه لرستان در آخرین ارزیابی صورت گرفته مقام اول مرکز 2010 در بین مراکز، مقام اول حوزه شبکه و رفع خرابی در بین مراکز و مقام سوم در سرعت رفع خرابی مشترکین تجاری را کسب نموده است.
طولابی افزود : واحد ۲۰۱۰ در سال ۹۵ به سه مقام کشوری دست یافت که به ترتیب اردیبهشت ماه مقام اول ، شهریور ماه مقام پنجم و در آذر ماه همان سال مقام سوم را کسب نموده ؛ همچنین این واحد پرتلاش در اردیبهشت ۹۶ به مقام سوم کشور و خرداد ماه سال جاری ،مقام دوم کشوری در بین مناطق ۳۱ گانه مخابرات ایران را کسب نموده است.
وی اظهار داشت: در سال 95 و 96 SLA مخابرات منطقه (خسارت پرداختی به مشترکین ) کاهش چشمگیری داشته که این خود باعث کاهش هزینه های منطقه و نیز افزایش رضایت مشتریان گردیده است .
وی در پایان از زحمات مهندس اسکینی رئیس اداره خدمات پس از فروش ، بهزاد پورپرویز مسئول مرکز 2010 و شاهرخی کارشناس مرکز تقدیر و تشکر کرد.
برپایه این گزارش واحد ۲۰۱۰ به عنوان پل ارتباطی مشترکین تجاری مخابرات منطقه لرستان با دیگر واحدهای مخابرات از جمله: (دیتا ، شبکه هوایی مخابرات ، pcm، فیبر و رادیوماکس ) است که پیگیری و رفع خرابی های این مشترکین می باشد.
لازم به ذکر است: مشترکین تجاری شامل تمامی بانک ها، ادارات ، شرکت ها ، موسسات و... می باشند که اغلب در راستای خدمت رسانی به مردم فعالیت دارند و هر گونه تعلل در رفع خرابی ها باعث نارضایتی اینگونه مشترکین و در نهایت مسبب نارضایتی عمومی می شود زیرا در اکثر موارد اقتصاد شهروندان را تحت الشعاع قرار می دهد.
46