محصولات ضدخشکی پوست با برند پرونایس توسط شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر، تولید شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، قائم مقام و مسول فنی شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر با اعلام این خبر به خبر آنلاین گفت: کرم های نرم کننده پرونایس حاوی « اوسرین و اوره» در شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر تولید و وارد بازار شده است.

دکتر« مونا جهانگیر» افزود: کرم های نرم کننده« اوره و اوسرین پرونایس» در 3 نوع 3درصد ، 5درصد و 10 درصد برای تامین رطوبت لازم برای پوست های مختلف ، تولید شده است.

وی ادامه داد: کرم نرم کننده حاوی اوسرین و اوره 10% برای محافظت از پوست های خشک، حساس و آسیب دیده و همچنین کاهش اگـزمای پوست دست، پـا و بدن، اگزمای اتوپیک و پسوریازیس ساخته و وارد بازار شده است.

قائم مقام شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر اظهار کرد: حفظ رطوبت و نرمی پوست به مدت طولانی و نفوذپذیری بالا و جذب سریع و فاقد پارابن بودن از مهم ترین ویژگی های کرم های اوسرین « پرونایس» است.
دکتر جهانگیر گفت: کرم اوسرین اوره 10% و %5 پرونایس به واسطه وجود اوره كه به طور طبيعي به عنوان يك نرم كننده و رطوبت رسان در پوست سالم همه افراد وجود دارد، نـرمي و لطافت پـوست را به آن برگردانده، سلول هاي مرده را از بين مي برد و پوستي صاف و نرم را به ارمغان مي آورد.

وی افزود: همچنین این کرم در درمان هر گونه خشکی متوسط تا شدیـد پوست،اگزمای اتوپیـک، پسوریازیس و اکتیوز نیز به کار می رود.

وی ادامه داد: کرم نرم کننده اوسرین و اوره %3 پرونایس نیز برای محافظت از پوست های خشک، حساس و آسیب دیده و به ویژه پوست« کودکان» مناسب است.

46

منبع: خبرآنلاین