سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: 120 مقصد گردشگری استان سمنان پذیرای بازدید گردشگران نوروزی است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، «محمد جهانشاهی» امروز و در گفت و گویی با تاکید بر اینکه نوروز 97، نوروز متفاوتی در استان سمنان خواهد بود، افزود: تلاش شده با اجرای برنامه‌های جنبی از جمله جشن‌های نوروزگاهی، برپایی غرفه‌های صنایع دستی و ... زمینه افزایش بازدید گردشگران از استان فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز، هر روز 50 ساعت برنامه آئینی و فرهنگی در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود، گفت: 50 دفتر و پایگاه اطلاع رسانی برای راهنمایی مسافران و گردشگران در سطح استان و در ورودی شهرها دایر شده است.
جهانشاهی، استفاده از اقشار مختلف به عنوان راهنمای گردشگر، راه اندازی تاکسی راهنما، راهنمای گردشگری افراد ناشنوا و نابینا را از جمله روش‌های معرفی جاذبه های استان به مسافران عنوان کرد و گفت: بهره گیری از روش‌های نوین از جمله ربات تلگرامی گردشگری و اپلیکیشن معرفی استان از دیگر روش‌های معرفی استان است.
وی گفت: در 15 بیلبورد جاده ای نیز جاذبه‌های استان سمنان در معرض دید مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: مسافرانی که از ۲۸ اسفند امسال تا ۲۸ فروردین 1397 در فضاهای اقامتی رسمی این استان اقامت داشته باشند نیز می‌توانند برنده خودروی شاسی بلند شوند

 

46

منبع: خبرآنلاین