استاندار آذربایجان‌غربی در دیدار با دختران شین‌آباد بر لزوم حل مشکلات آنها و اعزام به خارج کشور با توجه به قول وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری در دیدار با دختران شین آبادی و خانواده های آنان با ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی در مدرسه شین آباد گفـت: این حادثه تلخ، تمامی کشور را تحت تاثیر خود قرار داد و از تمامی کشور پیگیر این حادثه و روند درمان دختران دانش آموز این مدرسه بودند.

وی به ملاقات خود با وزیر آموزش و پرورش و پیگیری روند درمان دانش آموزان شین آبادی اشاره کرد و ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش قول داد در صورت لزوم دختران شین آبادی برای ادامه درمان به خارج از کشور اعزام شوند.

شهریاری اظهار کرد : پیگیر روند درمان دختران شین آبادی هستیم و امیدواریم امکانات خوبی به این عزیزان داده شود .

استاندار آذربایجان غربی گفت: در بازدیدی که از مدرسه شین اباد داشتم متاسفانه تراکم دانش آموزان در این مدرسه زیاد بود و انشالله تلاش می کنیم یک مجتمع آموزشی خوب در شین اباد احداث کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم در این دیدار گفت: آموزش و پرورش پیگیر مشکلات و روند درمان دختران شین آبادی هست و ما همراه این عزیزان هستیم .

محمدی ادامه داد: در سال جاری بیش از ۵ میلیارد ریال برای درمان دختران شین ابادی هزینه شده است و برای سال اینده نیز ۶ میلیارد ریال برای حل برخی از مشکلات این عزیزان هزینه می شود.

رسول خضری نماینده سردشت و پیرانشهر هم در کانال خود اظهار کرد در راستای پیگیری سریع درمان دختران شین‌آبادی، یک پزشک متخصص جراحی زیبایی ایرانی مقیم آلمان به ارومیه سفر کرده است.

منبع: خبرآنلاین
"