کاربران خبرآنلاین، برنامه تحویل سال شبک یک با عنوان «یکِ یک» را به عنوان بهترین برنامه تحویل سال تلویزیون انتخاب کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ویژه برنامه تحویل سال یکی از مهم ترین برنامه های هر شبکه در طول سال است که از ماه ها قبل برای ساخت و تولید آن برنامه ریزی کرده و وارد عمل می شوند.

امسال هم شبکه های مختلف تلویزیون برای لحظه تحویل سال برنامه های متعددی را تدارک دیده بودند تا بتوانند ساعاتی هر چند کوتاه مخاطبان خود را پای برنامه‌شان نشانده و لحظات نابی را برایشان رقم بزنند.

خبرآنلاین هم پس از تحویل سال و اتمام ویژه برنامه های تلویزیون در نظرخواهی از کاربرانش خواست تا بهترین برنامه تحویل سال تلویزیون را انتخاب کنند. (اینجا)

بر اساس آرای کاربران، ویژه برنامه شبکه یک سیما با عنوان «یکِ یک» با اجرای علی ضیا به عنوان بهترین برنامه تحویل سال تلویزیون انتخاب شد. برنامه ویژه «دورهمی» مهران مدیری با حضور رامبد جوان هم با اختلاف کمی به عنوان دومین برنامه برتر انتخاب شد و پس از آن «بهار نارنج» شبکه سه با اجرای احسان علیخانی با فاصله ای زیاد به مقام سومی رسید.

«اینک بهار» شبکه دو با اجرای محمد سلوکی و ژیلا صادقی و ویژه برنامه «چشم شب روشن» در شبکه چهار با اجرای صالح علا هم از جمله برنامه هایی بودند که در مرتبه های بعدی قرار گرفتند و توانستند حداقل یک رای به دست آورند.

در این نظرخواهی دو ویژه برنامه «رادیو شب» شبکه شما و «به وقت بهار» شبکه آی فیلم با اجرای حسین رفیعی و سیدجواد هاشمی هم نتوانستند هیچ رای مثبتی را از آن خود کرده و به عنوان بهترین ویژه برنامه تحویل سال انتخاب شوند.

58243

منبع: خبرآنلاین
"