مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد از ارزیابی و کارشناسی ۳ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده زلزله سی‌سخت-یاسوج توسط کارشناسان این دستگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،فرزانه در ادامه خاطر نشان کرد: در همین ارتباط ۳ ستاد از جمله ستاد مرکزی به مسئولیت بنده و جانشینی مهندس اصالت زاده ، ستاد بویراحمد با سرپرستی مهندس احمد رسولی و جانشینی کاووسی و ستاد دنا به سرپرستی مهندس صیادی و علیزاده تشکیل شد.

وی اضافه کرد : در حال حاضر ۲۰ اکیپ در شهرستان بویراحمد و ۱۰ اکیپ در شهرستان دنا جهت کارشناسی واحدهای مسکونی آسیب دیده بصورت تمام وقت و حتی در ایام تعطیل مشغول فعالیت هستند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام اینکه ظهر امروز در جلسه ای که بهمین منظور در فرمانداری دنا تشکیل شده بود حضور داشته است بیان کرد: به همراه رئیس بنیاد مسکن شهرستان دنا شخصا از تعداد زیادی واخد مسکونی آسیب دیده این شهرستان بازیدید بعمل آوردیم.

ابراهیم فرزانه گفت : هم استانی های عزیز می توانند کلیه مشکلات خود را در حوزه بنیاد مسکن فقط از طریق ارسال پیامک با شماره ۰۹۱۷۷۴۱۱۲۴۸ برای بنده جهت پیگیری ارسال نمایند.

46

"