دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری در پنجمین جشنواره «ستارگان روابط عمومی ایران» موفق به کسب عنوان ستاره ارتباطی استانی شد و لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را دریافت کرد.

بیژنی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروي برق استان در اين باره گفت : جشنواره ستارگان روابط عمومي هرساله به مناسبت ۲۷ ارديبهشت ماه روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي، برگزار مي گرددو در اين جشنواره ،شرکت کنندگان بعد از معرفي موضوع جشنواره، نسبت به ارسال مستندات خود اقدام مي نمايند.

ایشان در ادامه این خبر افزود : جشنواره امسال با موضوع « افکار عمومی» در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد که دفتر روابط عمومی این شرکت با ارسال مستندات به این جشنواره و بررسي آن توسط هيئت داوران ، عنوان ستاره ارتباطي استاني را در سطح کشورکسب کرد.

 بیژنی ضمن تبریک این موفقیت به همه کارکنان شرکت، رسالت اصلی روابط عمومي را آگاهي بخشي و خدمت رساني به جامعه دانست و روابط عمومي ها را پل ارتباطي مردم و سازمانها معرفي کرد که از يک طرف درخواست هاي مردمي وكاركنان را در سازمان منعكس نموده واز طرف ديگر مردم را از اقدامات و سياست گذاري هاي سازمان آگاه مي سازند.

 

46
منبع: khabaronline