استاندار البرز گفت: امسال با گازرسانی به روستاهای فاقد گاز با بالای ۲۰ خانوار البرز، تبدیل ساوجبلاغ و اشتهارد به شهرستان سبز را در دستور کار داریم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز: دکتر محمدعلی نجفی در جلسه بررسی مشکلات گاز استان با تاکید بر اینکه که باید تدابیر لازم برای گازرسانی به روستاهای فاقد گاز البرز اتخاذ شود افزود: شرکت گاز استان تاکنون اقدامات خوبی در راستای توسعه گاز به مناطق مختلف البرز انجام داده است.
وی ادامه داد: باید بسترهای لازم برای افزایش رفاه و تسهیل در معیشت مردم به خصوص در روستاها مهیا شود از این رو ضرورت دارد مسئولان در این راستا اهتمام ویژه ای داشته باشند.
نجفی گفت: از شرکت گاز استان برای تسریع در روند گازرسانی به مناطق کوهستانی البرزمانند آسارا و طالقان، انتظار همکاری و اقدامات بیشتری داریم.
وی افزود: موانعی سر راه گازرسانی به روستاهای استان وجود دارد که با تعامل و هم افزایی سایر دستگاه ها مانند منابع طبیعی و آبخیزداری، حفاظت از محیط زیست و راه شهرسازی، گره گشایی می شود.
استاندار البرز اضافه کرد: اکنون در برخی مناطق روستایی استان مردم از سایر سوخت ها استفاده می کنند که باید شرایط لازم در جهت بهره برداری آنها از گاز فراهم شود.

منبع: خبرآنلاین