مدیرعامل آب منطقه ای لرستان از واگذاری پروژه ایستگاه پمپاژکلکله ومحمود آباد ازنا به بخش خصوصی شرکت مهندسی ساترآپ قطره خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،رضامیرزایی اظهار داشت : تحویل پروژه ایستگاه پمپاژ کلکله و محمودآباد با حضورمقامات استان و شهرستان ازنا ، مهندسین مشاور جاماب و سرمایه گذار عملیات اجرایی آن آغاز گردید .

مدیرعامل آب منطقه ای لرستان ، هدف از اجرای این پروژه را تامین آب کشاورزی به میزان 350 لیتر در ثانیه برای 600 هکتار از اراضی دیم روستای کلکله و محمود آباد عنوان کرد .

رضا میرزایی افزود : برای تکمیل این پروژه اعتباری معادل 850 میلیون تومان و مدت زمان اجرای این پروژه شش ماه و دوره بهره برداری 24 ماه تعیین گردیده است .

در ادامه داریوش حسن نژاد مدیر پروژه کلکله و محمود آباد یادآور شد : عملیات اجرایی این پروژه در قالب ماده 27 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) و دستورالعمل شرایط واگذاری طرح های تملک دارایی های سرمایه ای جدید ، نیمه تمام ، تکمیل شده وآماده بهره برداری به بخش غیر دولتی و مصوبه مورخ 92/9/10 کارگروه طرحهای استانی ،قرارداد مشارکت احداث پروژه مذکور بصورت ساخت ،بهره برداری و انتقال ( BOT ) بوده ودومین قرارداد اجرایی است که در شرکت آب منطقه ای لرستان به این روش واگذار می گردد.

46

منبع: خبرآنلاین
"