ایرنا نوشت: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: دولت قصد ندارد مشکلات را انکار کند و بر روی آنها سرپوش بگذارد زیرا بنای دولت تدبیر و امید بر شفاف سازی است.

معصومه ابتکار ' روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی بانوان فعال اقتصادی استان اصفهان با اشاره به مسائل اخیر ایجاد شده در زمینه واردات گوشی تلفن همراه افزود: عده ای فرصت طلب و سودجو در شرایط فعلی و در فضایی که باید با دلسوزی و عرق ملی فعالیت کنند، سوء استفاده کردند.
وی با بیان اینکه برجام طی دو سال گذشته شرایط خوبی را برای فعالان اقتصادی کشور فراهم کرد، گفت: اما دولت آمریکا با خروج از برجام قصد دارد این فرصت را از فعالان اقتصادی ایران بگیرد بنابراین باید با حفظ وحدت و انسجام ملی، این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در درجه اول بعنوان یک ایرانی وظیفه داریم تهدیدها را خنثی و به فرصت تبدیل کنیم افزود: امروز دیگر تهدیدهای دشمنان فقط متوجه دولت و نظام نیست بلکه دشمنان آشکارا آحاد ملت ایران را تهدید می کنند.
وی با بیان اینکه فعالان اقتصادی شرایط و تهدیدهای موجود را به خوبی درک می کنند افزود: هر یک از ما باید با حس ملی و اتحاد و یکپارچگی برای کمک به دولت و نظام اسلامی برای پیشرفت کشور تلاش کنیم.
ابتکار جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به کشور را فرصتی برای حمایت از تولید داخل بیان کرد و افزود: همه ما وظیفه داریم برای رشد تولید داخل و حمایت از تولید ملی بیش از پیش تلاش کنیم.
وی در ادامه به نقش تاثیرگذار بانوان در پیشرفت کشور در زمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و افزود: بانوان در هر عرصه ای که فعالیت داشته اند عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته اند.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به اقدام های انجام شده برای اشتغال بانوان نیز اشاره کرد و افزود: در سال گذشته 58 درصد از 850 هزار شغل ایجاد شده به بانوان رسید.
وی عملکرد دولت در زمینه اشتغال زایی طی دو سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و افزود: طی این مدت، هر سال بیش از 850 هزار شغل جدید در کشور ایجاد شد.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و بانوان تصریح کرد: دولت برنامه ها و سیاست های کلانی برای حل مشکلات اقتصادی مردم، اشتغال جوانان و افزایش تولید و صادرات دارد.
2929

منبع: Irna