به نظر شما موفقیت پیام‌رسان‌های داخلی در جذب مخاطب تا کنون چگونه بوده و برای موفقیت بیشتر چه اقداماتی باید در اولویت قرار گیرد؟

به گزارش خبرآنلاین، آمارهای رسمی مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران ( ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی ایران نشان می‌دهد، ۷۹ درصد از مخاطبان پیام‌رسان تلگرام پس از فیلتر شدن این پیام‌رسان هنوز از آن استفاده می‌کنند.

علاوه بر این نکته حایز اهمیت این است که پس از فیلترینگ تلگرام، مخاطبان شبکه اجتماعی اینستاگرام در میان ایرانی‌ها افزایش پیدا کرده و ریزش جزئی مخاطبان تلگرام به سبد پیام‌رسان‌های داخلی نرفته است.

در همین حال پیام رسان های داخلی نیز با تجهیز و ارتقای کمی و کیفی خود تلاش کردند در چنین شرایطی به میدان آمده و با ارائه خدمات بروز، به نیازهای مخاطبان پاسخ مناسب دهند.

با این حال، به نظر شما پیام‌رسان‌های داخلی برای جذب مخاطب بیشتر چه قدمهای موثری باید  بردارند تا بتوانند جای خالی همتایان خارجی خود را پر نمایند.

نظرات خود را زیر همین خبر به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

 

۴۲۴۲

منبع: خبرآنلاین