مهر نوشت:مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت: ایلام رتبه نخست پوشش بیمه ای مشاغل آزاد را در کشور دارد.

سهیلا ملکشاهی روز دوشنبه در آیین گرامی داشت روز تامین اجتماعی اظهار داشت: این سازمان همواره تلاش کرده پوشش خدمات دهیی خود را گسترش دهد تا عموم افراد جامعه در اقصی نقاط و در شهرها و روستاها از آن بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: مکانیزاسیون خدمات دهی به منظور رسیدگی سریع و با کمترین هزینه از جمله برنامه های این سازمان طی سال های اخیر بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام حذف دفترچه های کاغذی و الکتورنیکی خدمات از طریق کارت های اعتباری را از جمله برنامه های سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد.

ملکشاهی اضافه کرد: پارسال ۲۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار درقالب تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت تامین اجتماعی برای خدمت رسانی به بیمه شدگان استان ایلام هزینه شد.

وی یادآور شد: همچنین به منظور اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در چارچوب اهداف اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال صورت گرفته که نقش تاثیر گذاری در ایجاد اشتغال داشته است.

ملکشاهی یادآور شد: از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی دولت الکترونیک است که تحول بزرگی در کشور ایجاد نموده و باعث کاهش هزینه های بسیار و جلوگیری از اتلاف وقت بیمه شدگان برای بهره مندی از خدمات شده است

وی کسب مقام نخست پوشش بیمه ای در بخش مشاغل آزاد و معاف شدن کارفرمایان از پرداخت سهم ۲۰ درصدی خود با جذب نیروهای جدید را از جمله موفقیت های این سازمان در استان ایلام عنوان کرد.

46

منبع: khabaronline
"