اقتصاد بر خط نوشت : سردار عباسعلی محمدیان ، فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف ۱۱ دستگاه کانتینر حمل چیلرهای گازی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد .

سردارعباسعلی محمدیان گفت: در پي دریافت گزارش‌هایی مبنی بر ورود یک محموله چیلر گازی به استان البرز و احتمال قاچاق بودن کالاهای وارداتی، پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به محل ترخیص کالا در جاده ماهدشت - صفادشت ، اعزام و موفق به توقف ۱۱ دستگاه کانتينر در محدوده ماهدشت شدند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: تريلرهاي مذکور جهت بررسي به محوطه‌ای در اطراف مهرشهر کرج منتقل و مشخص شد که ۴۵ دستگاه چيلر گازي و یک محموله تجهيزات فن کوئل فاقد بارنامه و اسناد گمرکی معتبر است که به صورت قاچاق وارد استان البرز شده است.

سردار محمدیان با بیان این که ارزش کالاهای کشف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت : در این رابطه یک نفر دستگیر و ۱۱ دستگاه کانتینر حمل کالاهای قاچاق نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در خاتمه خاطرنشان کرد: در اجراي برنامه‌هاي عملياتي سال ۹۷ که از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال حمايت از کالاي ايراني مزين شده و در راستاي اولويت‌ها و اهداف نیروی انتظامی در خصوص مبارزه با دانه درشت هاي قاچاق کالا، فرماندهی انتظامی این استان با قاطعیت با عوامل کالای قاچاق برخورد می‌کند.

 

46

منبع: خبرآنلاین
"