فرماندار آستارا گفت: آستارا با داشتن 15 تشکل مردم نهاد، از نظر تعداد این تشکل ها جزو شهرستان های پیشرو گیلان است و مشارکت آنها توسعه متوازن را درپی خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ یونس رنجکش روز شنبه در نشست با هیات مدیره انجمن اسلامی معلمان در فرمانداری آستارا افزود: معلمان به عنوان مرجع اجتماعی و قابل احترام باید در هدایت تحصیلی و اجتماعی و روند توسعه نقش موثر ایفا کنند.

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید به حضور و مشارکت مردم در صحنه های اجتماعی و سیاسی اعتقاد دارد و بر این اساس برای ساماندهی تشکل آنها و بهره‌مندی صحیح از آن تلاش می شود.

وی ادامه داد: تشکل های اجتماعی و سیاسی باید بر اساس ضوابط و اساسنامه ها فعالیت کنند و از سال گذشته برای بهره‌مندی از آن، اقدامات خوبی توسط فرمانداری انجام شده است.

رنجکش گفت: آستارا با داشتن ۱۵ تشکل مردم نهاد، از نظر تعداد این تشکل ها جزو شهرستان های پیشرو گیلان است و مشارکت آنها توسعه متوازن را درپی خواهد داشت.

او افزود: انجمن اسلامی معلمان آستارا به دلیل حضور چهره های موثر از معلمان و فعالان سیاسی و اجتماعی می تواند در اعتلای جامعه نقش مهمی داشته باشد.

شهرستان بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و حدود یک هزار معلم در ۱۵۰ مدرسه دولتی و غیردولتی آن به ۱۷ هزار دانش آموز تدریس می کنند.

46

"