مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان لرستان گفت: امنیت و آرامش کنونی میهن اسلامی مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس کشور است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رضا میرزایی  در مراسم تجلیل از فرزندان و خانواده های شهدا و ایثارگران شاغل در شرکت آب منطقه‌ای لرستان عنوان کرد: امنیت و آرامش کنونی میهن اسلامی مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس است

میرزایی که خود از بسیجیان دوران دفاع مقدس است، در اولین روز از هفته دفاع مقدس از فرزندان و خانواده های شهدا و ایثارگران شاغل در شرکت آب منطقه ای لرستان تجلیل کرد.

حمله یک‌جانبه صدام به میهن اسلامی


 ایشان در نشست با ایثارگران شاغل در شرکت آب منطقه ای اظهار داشت: دولت بعثی صدام در ۲۶ شهریور ماه سال 59 به طور یک جانبه در برابر دوربین ها قرار داد ۱۹۷۵ الجزایر را پاره کرد و پنج روز بعد در ۳۱ شهریور ماه سال 1359 با دستور استکبار جهانی و پشتوانه مالی دولت های مرتجع عرب، از طریق زمین و هوا با ۱۲ لشکر پیاده نظام، بیش از ۴۵۰۰ تانک و نفربر زرهی، ۳۶۰ فروند هواپیمای جنگی، ۴۰۰ فروند بالگرد و انواع امکانات و تجهیزات نظامی به کشور ما حمله کرد و به خیال خام خود قصد داشت ظرف یک هفته به تهران برسد.

 مدیرعامل شرکت آب منطقه ای افزود: اما مردم شریف ایران اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از فرهنگ ناب عاشورایی ایثار شهادت، به سمت جبهه ها روانه شدند و با جانفشانی و از خودگذشتگی و با تقدیم هزاران شهید و جانباز، توانستند دشمن بعثی را شکست دهند.

امنیت و آرامش مرهون رشادت‌های ایثارگران است
میرزایی با بیان اینکه شما فرزندان شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس امروز بایستی در جبهه خدمت رسانی به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرو باشید، تصریح کرد: امنیت و آرامش کنونی میهن اسلامی مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های پدران شماست و شما صاحبان اصلی این انقلاب هستید.

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان در پایان این مراسم با بیان خاطراتی از عملیات های نصر ۴ و بیت المقدس ۲ که خود در این عملیاتها حضور داشته است از فرزندان شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس شاغل در شرکت آب منطقه ای تجلیل کرد.

46

منبع: خبرآنلاین
"