میزان نوشت: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: ۲ محتکر در شهرستان‌های ارومیه و خوی که اقدام به احتکار شکر و برنج کرده بودند به پرداخت ۵۲۵ میلیون ریال محکوم شدند.

محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: ۲ محتکر در شهرستان‌های ارومیه و خوی که اقدام به احتکار شکر و برنج کرده بودند به پرداخت ۵۲۵ میلیون ریال محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی افزود: یکی از این افراد پنج هزار و ۶۰۰ کیلوگرم برنج را در خوی انبار کرده بود که پس از گزارش مردمی و کشف توسط گشت مشترک به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شد.

وی افزود: شعبه تعزیرات حکومتی خوی نیز متهم را علاوه بر عرضه و فروش برنج احتکار شده با قیمت کارشناسی به پرداخت ۲۹۸ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

اقوامی اظهار داشت: محموله احتکار بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر در ارومیه نیز در پی کسب گزارش‌های مردمی کشف و پرونده آن به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی ادامه داد: شعبه تعزیرات حکومتی ارومیه نیز این فرد را علاوه بر عرضه شکر احتکار شده به قیمت کارشناسی به پرداخت ۲۲۷ میلیارد ریال جریمه محکوم کرد.

 

 

46

منبع: میزان
"