از ساعات بامداد امروز نسخه وب خبرگزاری خبرآنلاین از دسترس خارج شد و با تلاش همکاران فنی مجموعه، نسخه وب مجدداً فعالیت خود را از سر گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از ساعات ابتدایی بامداد امروز، نسخه وب خبرگزاری خبرآنلاین از دسترس خارج شد و به گفته مسئولان فنی خبرآنلاین، احتمال یک حمله سایبری وجود دارد.

البته در ساعاتی که نسخه وب از دسترس کاربران خبرگزاری خبرآنلاین خارج شده بود مخاطبان می‌توانستند با استفاده از صفحات خبرگزاری خبرانلاین در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، ‌ویسپی و بیسفون پی‌گیر آخرین اخبار داخلی و خارجی باشند.

جانشین مدیرمسئول خبرگزاری خبرآنلاین درباره از دسترس خارج شدن نسخه وب خبرگزاری اعلام کرد: از بامداد امروز مثل تمام روزهای یک‌دهه گذشته آماده بودیم تا از همان شروع روز در کنارتان باشیم اما تا این لحظه تلاش‌های‌مان بی‌ثمر مانده است.

محمدهادی پروین در این باره به خبرگزاری‌ها گفت: اولین‌بار نیست که در مسیر اطلاع‌رسانی شفاف برای شما عزیزان، مورد تهدید و تحدید قرار گرفته‌ایم، اما هر بار بر قول‌مان با شما جدی‌تر شده‌ایم. همکارانم در بخش پشتیبانی در تلاشند و ان‌شاالله خبرآنلاین چون همیشه تا ساعاتی دیگر در دسترس قرار خواهد گرفت، و تا آن زمان می‌دانیم با ما در شبکه‌های اجتماعی همراه‌مان خواهید بود.



خوشبختانه با تلاش همکاران فنی، لحظاتی پیش نسخه وب خبرگزاری خبرآنلاین مجدداً فعالیت خود را از سر گرفت.

لذا ضمن سپاس از صبر و شکیبایی کاربران همراه خبرگزاری خبرآنلاین و پوزش از وفقه ناخواسته ایجاد شده، اعلام می‌دارد فعالیت نسخه وب خبرگزاری به صورت معمول در جریان است.

17231

منبع: خبرآنلاین
"