صدا و سیما در بسیاری موارد راحت و بدون تحقیق سوژه‌هایی را از طریق تلویزیون به خانه مردم می‌برد که ادعاهایی نادرست مطرح و با احساسات مردم بازی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تلویزیون در بسیاری از موارد در برنامه‌های گفت‌وگو محور سوژه‌های را به کانون توجه مخاطبان خود آورده  که در نهایت اعتبار آن به راحتی زیر سوال رفته است.

 نمونه‌های این دست اتفاق‌ها در برنامه‌های تلویزیونی به وفور پیدا می‌شود که یکی از نمونه‌های جدید آن در برنامه‌ «فرمول یک» رخ داد و به فردی آنتن داده شد که ادعایی دردناک درباره فروش کلیه‌اش داشت. ادعایی که پس از جریحه‌دار کردن احساس بسیاری از مردم خیلی زود  از سوی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی رد شد.

پرسشی که مطرح می‌شود این است که چرا تلویزیون به راحتی و بدون تحقیق فقط به صرف مطرح شدن یک موضوع در فضای مجازی و داغ شدنش، آنتن خود را در اختیار آن قرار می‌دهد و بدون هیچ ملاحظه‌ای این دست خطاها را تکرار می‌کند؟ 

خبرآنلاین از شما مخاطبان گرامی می‌خواهد که نظر خود را درباره این عکس و پدیده‌هایی از این دست که این روزها در صدا و سیما زیاد روی می‌دهد در قالب کامنت با ما در میان بگذارید.


241241 



 

 

منبع: خبرآنلاین