سفیر ایران در لبنان گفت: ایران با یک موضع برابر با تمامی لبنانی‌ها برخورد می‌کند و از مردم، موسسات و سرزمین لبنان حمایت می‌کند. ایران با پایبندی به تعهدات و پیمان‌های انجام شده در تهران و لبنان، گام‌های موثری در این زمینه برداشته که به زودی مشکلات لبنان از جمله برق، آب و غیره حل خواهد شد.

به گزارش ایسنا سفیر کشورمان در بیروت نیز با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات جبهه عمل اسلامی در صحنه لبنان بر ضرورت بهره‌گیری از فضای مثبت پیش آمده از سفر محمود احمدی‌نژاد به لبنان و هم‌چنین سفر اخیر سعد حریری ـ نخست‌وزیر لبنان ـ به ایران تاکید کرد.

غضنفر رکن‌آبادی در دیدار با شیخ عبد الناصر جبری ـ هماهنگ‌کننده جبهه عمل اسلامی با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات جبهه عمل اسلامی در صحنه لبنان بر ضرورت بهره‌گیری از فضای مثبت پیش آمده از سفر محمود احمدی‌نژاد به لبنان و هم‌چنین سفر اخیر سعد حریری ـ نخست‌وزیر لبنان ـ به ایران تاکید کرد.

بنابراین گزارش شیخ عبد الناصر جبری ـ هماهنگ‌کننده جبهه عمل اسلامی ـ در دیدار با سفیر کشورمان در لبنان ضمن تمجید از نقش حکیمانه ایران در مدیریت مساله هسته‌ای‌اش، توانمندی هسته‌یی کشورمان را موجب قوت و قدرت جهان اسلام دانست و حمایت خود را از آن اعلام کرد.

 اعضای جبهه عمل اسلامی با حضور در سفارت کشورمان در بیروت ضمن محکوم کردن ترور استاد شهریاری و تسلیت شهادت این دانشمند هسته‌یی، مراتب همبستگی خود با جمهوری اسلامی ایران و محبت و وفاداری خود به مقام معظم رهبری را اعلام کردند.

اعضای جبهه عمل اسلامی در این دیدار برعهد راسخ جبهه عمل اسلامی با مقاومت اسلامی لبنان و سید حسن نصرالله ـ دبیرکل حزب الله لبنان ـ تاکید کردند و مقاومت را عامل وحدت در دنیای اسلامی دانستند.

/114ف

منبع: ایسنا