معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به هفته نکوداشت مقام معلم گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که از این هفته غفلت نشود و نفس جایگاه معلم و برپایی برنامه های تجلیل به جای خود بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، سعید ناجی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با تبریک اعیاد شعبانیه افزود: این شورا و جایگاه معلمان از اهمیت والایی برخوردار است.
وی با اشاره به وظایف خطیر آموزش و پرورش در رابطه با دانش آموزان بعنوان آینده سازان کشور، ادامه داد: خرسندم از نگاه های حاضران به جایگاه معلمان که با جان ما سر و کار دارند و آنچه به انسان شرافت می دهد و او را در جایگاه انسانیت خود قرار می دهد.
ناجی گفت: نقش معلمان در سطوح مختلف نقشی برجسته و بی بدیل است و تن آدمی و ماهیت آن را تربیت می کند تا نسل فردای کشور را بسازد که البته باید نقایص را نیز پذیرفت و برای رفع آنها برنامه ریزی کرد.
وی با اشاره به هفته نکوداشت مقام معلم افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که از این هفته غفلت نشود و نفس جایگاه معلم و برپایی برنامه های تجلیل به جای خود بسیار ارزشمند است.
معاون استاندار اضافه کرد: تکریم جایگاه معلم ریشه در باورهای دینی ما نیز دارد از این رو این هفته از شان بالایی از جهت پرورش انسان ها برخوردار است.

46