تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

اگر با مسابقه آنلاین اسنپ کیو آشنا باشید، می‌دانید که این مسابقه درواقع یک اپلیکیشن آنلاین اطلاعات عمومی است که با سوال‌های متعدد در موضوعات مختلف برگزار می‌شود. اما این اپلیکیشن که یکی از اعضای گروه اسنپ است، به تازگی تصمیم گرفته که به صورت اختصاصی برای علاقه‌مندان حوزه‌های مختلف برگزار شود. اسنپ کیو اجرای این تصمیم را با هدف قرار دادن طرفداران فوتبال، آغاز و با اجرای یک مسابقه فوتبالی به نام «گل کیو» جای پایش را میان فوتبال‌دوستان محکم کرده است.

چطور می‌توان در گل کیو شرکت کرد؟

قوانین مسابقه گل کیو درست مثل دیگر مسابقاتی است که در اسنپ کیو برگزار می‌شوند. یعنی شرکت‌کننده‌ها باید به دوازده سوال پاسخ دهند و در صورت داشتن «جون اضافه» یک بار فرصت خطا دارند که اگر بتوانند به دوازده سوال پاسخ درست دهند، برنده پول نقد می شوند.

اما تفاوت این مسابقه با مسابقه‌های دیگر این است که تمام سوال‌های گل‌کیو درباره فوتبال هستند و طرفداران دوآتشه‌ی فوتبال در این بازی حضور پررنگ‌تری دارند. هیجان این بازی بسیار زیاد است چرا که در حالت کلی تب فوتبال در جامعه بالا است.

علاوه بر همه این‌ها مجری این برنامه «امین قاضی» مجری فوتبال رادیو و تلویزیون است که احاطه کاملی روی جریان مسابقه دارد و اطلاعاتی که درباره سوال‌های بازی می‌دهد، طرفداران فوتبال را جذب می‌کند.

لیگ‌های خارجی، لیگ برتر، حواشی فوتبال و نقل و انتقلات موضوعاتی هستند که در گل کیو از آن‌ها سوال مطرح می‌شود و فضای مساعدی برای حضور و محک کسانی است که در روز با چنین خبرهایی سر و کار دارند.

اسنپ کیو هر دوشنبه ساعت ۱۰ شب با امین قاضی اجرا می‌شود و برای شرکت در آن باید اپلیکیشن را از کافه بازار یا گوگل پلی دانلود و نصب کرد. نسخه آی او اس این برنامه پس از محدودیت‌های اپل، به طور موقت از کار افتاد اما کاربران آی او اس نیز می‌توانند از نسخه وب اپ استفاده کنند. البته اسنپ کیو گفته است که اپلیکیشن آی او اس این مسابقه آنلاین به زودی برمی‌گردد.

2121