نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه به نیابت از دولت تدبیر و امید نوکر مردم استان البرز هستم، گفت: از محل اعتبارات ارزش افزوده درصدد توجه ویژه در جهت عمران و آبادانی روستاهای این بخش هستم.

به گزارش خبرآنلاین ، شهبازی در مراسم کلنگ زنی فاز دوم گازرسانی به بخش آسارا با بیان اینکه خداقوت و دست مریزاد به مردم ساعی، ارزشمند و صبور این بخش و روستاهای آن می گویم، افزود: مردم این بخش سختی‌ها و رنج‌های بسیاری را در سالیان متمادی به دلیل عدم بهره متدی از نعمت گاز متحمل شده اند و اکنون نیز برای به سرانجام رسیدن این پروژه همراه هستند.

وی با سلام و درود به ۲۷۰ شهید این منطقه، ادامه داد: جاده کرج_چالوس یکی از زیباترین جاده های خاورمیانه است.

شهبازی گفت: دولت تدبیر و امید علی رغم محدودیت های اعتباری در راستای عمران و آبادانی روستاها انجام داده که این امر بسترساز مهاجرت معکوس به روستاها شده است.

وی افزود: اقتصاد روستاها رونق گرفته و در بخش های مختلف کشاورزی، صنایع دستی، بوم گردی و گردشگری فعال شده است.

استاندار البرز اضافه کرد: جای خرسندی و شکرگزاری از خداوند متعال دارد که البرز در سایه اتحاد و انسجام مجموعه مسئولان در ۳ قوه و نماینده ولی فقیه در استان، شبانه روزی برای آسایش، آرامش و رفاه مردم تلاش می کنیم.

وی گفت: با گذشت حدود ۴ ماه از کلنگ زنی فاز اول گازرسانی به روستاهای جاده کرج چالوس و بخش آسارا، اکنون کلنگ فاز دوم این پروژه بر زمین خورد.

شهبازی افزود: با اهتمام و جدیت ویژه ای در راستای تسهیل و تسریع گازرسانی به این بخش و روستاهای آن همراهی و مساعدت می کنیم تا مردم منطقه در کمترین زمان ممکن از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه به نیابت از دولت تدبیر و امید خدمتگزار مردم استان البرز هستم، اضافه کرد: از محل اعتبارات ارزش افزوده درصدد توجه ویژه در جهت عمران و آبادانی روستاهای این بخش هستم.

استاندار البرز از مدیرکل شرکت پخش فراورده های نفتی البرز خواست که در خصوص سوخت مورد نیاز اهالی این روستا توجه خاصی داشته باشد.

46