مدیر درمان تامین اجتماعی به همراه معاون اداری و مالی و روابط عمومی استان با حضور در درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان نورآباد، از قسمت های مختلف درمانگاه بازدید و ضمن گفتگو با کارکنان در جریان مسائل و مشکلات این مرکز درمانی قرار گرفتند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر امین بهاروند در این بازدیدبا اشاره به نیاز مردم و  ظرفیت درمانگاه، گفت : در آینده نزدیک شیفت عصر درمانگاه نورآباد فعال خواهد شد که این امر باعث می شود مقداری از بارمراجعین  این مرکز درمانی از صبح به عصر منتقل گردد.

دکتر بهاروند با قدردانی از کارکنان این مرکز درمانی  تلاش و کوشش های آنان را در جلب رضایت بیمه شدگان ستود و اظهار داشت :سیر مراجعین و شلوغی درمانگاه نشان از پویایی و تحرک بالای کارکنان این درمانگاه دارد و همگی ما باید تلاش نماییم روز بروز  کیفیت خدمات ارتقا یابد و در برخورد با مراجعین باید نهایت احترام  و تکریم مد نظر قرار گیرد.

عملکرد قابل قبول کارکنان در وقوع سیل


وی گفت در وقوع سیل امسال ،کارکنان درمانگاه کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشتند که در این بین ایثارگری تعدادی از همکاران از جمله رئیس مرکز بیش از همه به چشم آمد.

شایان ذکر است در پایان  این دیدار از تعدادی از پرسنل این درمانگاه به دلیل صیانت از اموال سازمان و حضور فعال در درمانگاه هنگام وقوع سیل فروردین ماه سال جاری با اهدای لوح سپاس و جوایزی قدر دانی بعمل آورده شد.

46

منبع: خبرآنلاین